თვითშეფასების რუბრიკა
N
|
კრიტერიუმები
|
ყოველთვის
|
ზოგჯერ
|
არასდროს
|
1
|
ვიკვლევ და ვაფასებ საკუთარ საჭიროებებს, ვქმნი
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალურ გეგმას
|
|||
2
|
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალურ გეგმა
შეესაბამება განათლების ეროვნულ მიზნებს, სასწავლო გეგმასა და მოსწავლეთა
საჭიროებებს
|
|||
3
|
მაქვს გაზიარებული ხედვა და პასუხისმგებლობა
მოსწავლეთა მიღწევებთან დაკავშირებით
|
|||
4
|
ვიყენებ სწავლის თანამედროვე სტრატეგიებს,
მეთოდებსა და რესურსებს მოსწავლეთა მიღწევების გაუმჯობესების მიზნით
|
|||
5
|
ვიყენებ თვითკრიტიკული სწავლების კლასიკურ
მეთოდებს
|
|||
6
|
ვიყენებ მშობლებთან ეფექტური ურთიერთობის
სტრატეგიებს
|
|||
7
|
ვზრუნავ პროფესიულ განვითარებაზე
|
|||
8
|
ვთანამშრომლობ კოლეგებთან
|
|||
9
|
წლის ბოლოს ვაკეთებ თვითშრფასებას წინასწარ
განსაზღვრული კრიტერიუმების მიხედვით
|
2014- 2015 სასწავლო წლის ანგარიში
გერმანული ენის
პედაგოგი - მადონა ლომსაძე
ესგ-ს საგნობრივ პროგრამებში მოცემული შედეგების მისაღწევად
მასწავლებელი იყენებს სწავლების სხვადასხვა მეთოდებსა და სტრატეგიებს ,გამონაკლისი
არც მე ვარ. იმისათვის, რომ ,,გავზომო’’, რამდენად შედეგიანად განვახორციელე ჩემ მიერ
დაგეგმილი აქტივობები, რისი გაკეთება შემეძლო უკეთ, რა ხარვეზები დავინახე და რის გამოყენებას შევთავაზებდი
ჩემს კოლეგებს , ჩამოყალიბებული მაქვს თვითშეფასების კრიტერიუმები, რათა უკეთ მოვახდინო
ჩემი სამუშაო პროცესის თვითშფასება და ხელი შევუწყო ჩემს პროფესიულ და კარიერულ ზრდას.
ვასწავლი მე-10, მე -11 , მე-12 კლასებს( პირველი უცხოური
ენა ) და მე-10 და მე-11 კლასებს ( არჩევითი საგანი - მე - 3 უცხოური ენა )
სასწავლო წლის განმავლობაში ჩატარებული გაკვეთილები
ისე იყო დაგეგმილი, რომ მოსწავლეებში ხელს უწყობდა ოთხივე უნარის განვითარებას ( წერ
, კითხვა, ლაპარაკი, მოსმენა)
წლის განმავლობაში დაგეგმილი შემაჯამებელი დავალებები
განხორციელებულია ყველა კლასში ტესტირების სახით, რომელთაც თან ერთვის შემაჯამებელი
დავალებების ანალიზის ფორმა .
ექვს მაისს
მე- 10 და მე -11 კლასის მოსწავლეებთ ერთად ვიმყოფებოდი გოეთე ინსტიტუტში ძმები
გრიმების საიუბილეო წელთან დაკავშირებით გამართულ ღონისძიებაზე ,,Märchenwelt“ სამუშაო შეხვედრამ
საინტერესოდ ჩაიარა,
მოსწავლეებმა გამოავლინეს ინტერესი და
ცოდნა გერმანული
ენისა და
კულტურისადმი,ინტერაქციულმა და მულტიმედიურმა გამოფენამ დიდი
ინტერესი და
კმაყოფილება გამოიწვია
მოსწავლეებში. მოსწავლეებს დაურიგდათ დავალებები,
რომლებსაც მათ
სიამოვნებით და
წარმატებით გაართვეს
თავი
მე-
11 კლასის მოსწავლეებმა შექმნეს ბუკლეტი ,,
ჩემი ქალაქი - ბოლნისი’’
მე , როგორც გერმანული ენის პედაგოგი წლის განმავლობაში აქტიურად ვთანამშრომლობ
გოეთე ინსტიტუტთან. ვესწრებოდი ტრენინგებსა და ვორკშოპებს, რაც ასევე ხელს მიწყობდა
ჩემი პროფესიაში კვალიფიკაციის ამაღლებისა
და კარიერული წინსვლის საქმეში.
გოეთე ინსტიტუტი,თბილისი,28.03.2015 წ.სემინარი თემაზე-
ახალი საგაკვეთილო მასალები.
გოეთე ინსტიტუტი, თბილისი, 22.03.2015 წ .სემინარი თემაზე -,,ყველაფერი ნაგავი არაა.
გოეთე ინსტიტუტი თბილისი -ნოემბერი / 2014
გერმანულის სწავლა მუზეუმში
გოეთე ინსტიტუტი, თბილისი, 22.03.2015 წ .სემინარი თემაზე -,,ყველაფერი ნაგავი არაა.
გოეთე ინსტიტუტი თბილისი -ნოემბერი / 2014
გერმანულის სწავლა მუზეუმში
შევქმენი საინტერესო ელექტრონული
სასწავლო რესურსი თემაზე,,აღდგომა გერმანიაში“
https://sway.com/TjtsSVYNmfNNcJG
No comments:
Post a Comment